petak, 26. rujna 2008.

NE SLAŽEM SE, gosp. VLADO GOTOVAC !!

Ante Rokov Jadrijević, Pula                                                                                                                         7. III. 1999.

Uredništvu »Večernjeg lista«

Uredništvu »Jutarnjeg lista« 

  i Kome Treba!

NE SLAŽEM SE, gosp. VLADO GOTOVAC !!

          Čestitam gosp. Vladi Gotovcu na ponovnom izboru za predsjednika Liberalne stranke,koje sam i ja član. Međutim, ja se opet ne mogu složiti s njegovim ishitrenim hvalospjevomtzv. »Porečkoj skupini« odnosno IDS-u.

        Ma nije moguće da je i IDS »oduvijek baštinik temeljnih liberalnih zasada«, gosp. Vlado Gotovac! Tko bi to rekao? Priznajem da to prvi put čujem. Naprotiv, ja i dalje čvrsto držim da je IDS od početka bio i ostao baštinik            antihrvatskih i neofašističkih zasada, tipa: »Italiani SI, Istriani FORSI, Croati MAI !«. A to dokazuje i činjenica da još i danas IDS prima obilnu materijalnu pomoć iz talijanskih crnih fondova, koje nadzire i distribuira talijanska iredenta kroz mnoštvo različitih kanala, od kulturnih do gospodarskih, pod egidom: »Ricompriamoci l'Istria!«. Izdašnu pomoć u tome pruža im i talijanska tajna služba SISMI, koje su članovi i agenti više od polovice IDS-ovih dužnosnika u Istri. Tko ne vjeruje neka dođe u moju Brtoniglu – imamo to i na papiru! 

       Tek sada mi biva kristalno jasno zašto se gosp. Vlado Gotovac toliko odupirao (našim i mojim) prijedlozima da i naša stranka ima ispred svog naziva ono »hrvatska«. I zašto ne i ono »socijalna«. Vrijeme, naime, sve kad-tad stavi na svoje pravo mjesto. To je pokazala  nedavna rasprava o Haaškom sudu u našem Državnom Saboru. To pokazuje i nemanje nikakvog suvislog stava o pitanju državnih granica (na primjer o Piranskom zalivu i Svetoj Geri). To pokazuje i potpuna nezainteresiranost naše Liberalne stranke za sindikate i probleme radnika, a za gubitak 600.000 radnih mjesta optužuje se samo HDZ, dok se o saučesničkoj kolaboraciji SDP-a i njegovog SSSH-sindikata kukavički šuti.

       A kada sam ja o tome pokušao otvoreno progovoriti na našoj tribini u Puli prije tri tjedna, spretno mi je to i zakulisno onemogućeno (gosp. Mladen Vilfan). Kako to?

      Ma, kako se to može stalno napadati gosp. Dražena Budišu i njegov HSLS, a ne može se napadati IDS i SDP? Lani mi je zbog toga dvaput oduzimana riječ na osnivačkom Saboru Liberalne stranke (učinio je to predsjedavajući g. Božo Kovačević na mig g. Vlade Gotovca), a ove godine jedanput, da bih na kraju bio potpuno onemogućen i izopćen. Stoga i nisam htio otputovati s prijateljima iz Pule i Istre na ovaj Prvi Sabor Liberalne stranke. Neka i dalje u LS-u cvjeta žabokrečina. Ona je dušu dala za djecu cvijeća. Jedino je problem što je ne vole birači - na izborima. Jer ne vole neprincipijelne. A novi izbori su blizu. I oni će reći svoje. I njihova će biti posljednja. Mnogi će svoju kapetansku kapu morati ponuditi svom prvom časniku palube. Dotle ja mogu čekati

        Glasovi nisu tamo gdje su ogranci, nego tamo gdje su srca birača!!

            A dok je srca, bit' će i Kroacije!

                                                                      Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.                                                                                                                      (7. III. 1999.)

 P.S.: (24. rujna 2008.): »Večernji list« i »Jutarnji list« ovo nisu objavili.

 

Nema komentara: