nedjelja, 18. siječnja 2009.

Kratka poruka Staljinovoj kopiladi !

Ante Rokov Jadrijević, Pula / Brtonigla 23. travnja 2001.

Uredništvu Slobodne Dalmacije

Kratka poruka Staljinovoj kopiladi !

Gospodine Bajroviću ostavite naše prostitutke nama, vi komunjare ionako imate previše svojih (novinarskih!) prostitutki po ostalim ne-slobodnim i ne-nezavisnim novinama u Hrvatskoj (prije svega vašem crvenom Novom listu, Glasu Istre, Globusu,

i t.d.

Pokojni Milovan Đilas je u svojoj knjizi La nuova classe (nažalost, kupio sam je u Trstu tek 1979., na talijanskom jeziku, kada se za njeno posjedovanje moglo dobiti tri-četiri godine Golog otoka!) napisao jedan važan detalj o tzv. Sciavi intelettuali, to jest o Vašim crvenim novinarskim prostitutkama. Đilas je - to valjda znate - bio nekada davno, 1945. do 1953.g. Vaš komunistički glavni šerif Agit-propa, odnosno šef cjelokupne Vaše štampe. Dakle, najbolji poznavalac Vaših novinaskih prostitucija i prostitutki! A tu je školu učio iz Staljinovog Kratkog kursa historije SKP(b), na kojem je bila sazdana cijela Titova Jugoslavija 1945.godine

Rekoh, ostavite naše prostitutke nama. Vašim brojnim novinarskim prostitutkama u S-Linićevom Novom listu baš i ne cvjetaju ruže: naklada i prodaja nikad niža. Isto tako u vašem Udbo-ištrijanskom Glasu Istre ne cvjetaju ruže - naklada i prodaja nikad niža. Za Globus ne znam, jer to novinsko smeće ne kupujem već više od tri godine, a ni prije toga nisam ga često kupovao. Ne cvjetaju ruže ni Vašem (uvjetno rečeno Vašem, jer Vi dobro znate čiji je to list) Jutarnjem listu - oni su svakim danom sve gori, 364 puta gori, unatoč rekordnom broju od 72 stranice dnevno!

Zašto, crvena braćo, tamo ne intervenirate, nego sada intervenirate u našoj Slobodnoj Dalmaciji, čija se naklada i prodaja u posljednjih 16 mjeseci podigla na brojku tri i pol puta veću od Vašeg crvenog Novog lista (pod patronatom vašeg Slavka Linića!).

Budući da mi Vi Bajroviću nećete direktno odgovoriti, ja ću to sam učiniti. Zato što mi koji čitamo i koji ponekad i pišemo u našoj Slobodnoj Dalmaciji nismo ničija kopilad! Mi nismo ničiji harlekini, nismo začeti u cirkusu, nismo kurve, a najmanje još kurvini sinovi! A Vi i vaši drugovi ponovo se pogledajte u ogledalu! Izgleda da baš ništa niste naučili u ovih zadnjih 12 godina (od 13. kongresa Vašeg pokojnog SKJ, odnosno pokojnog SKH)! Štoviše, niste ama baš ništa naučili od 1945.g., kada je Vaša Titova Jugoslavija bila najtvrđa Staljinova utvrda na Zapadu.Vaša se povijest, dakle, ponavlja. Međutim, ovaj put će završiti kao farsa! Ili još znatno gore: kao tragična farsa!

Ante Rokov Jadrijević

P.S.: (23. IV. 2001.) da ne bi bilo zabune: ja sam sin i izdanak jedne od dvije najpoznatije

porodice u Dalmaciji - od partizanskog roda Jadrijevića iz Ustaničkih Glavica kod Sinja, mjesta koje su uoči Drugog Svjetskog rata zvali Mala Moskva. Međutim, ja sam se prvi otrijeznio od komunističkih laži, s kojima su me dresirali cijelo moje djetinjstvo, dječaštvo i mladićko doba.

A.R.J.

P.S.: (18. siječnja 2009.): Slobodna Dalmacija nije ovo objavila, jer je upravo tada padala

glava gosp. Josipa Jovića, Glavnog i odgovornog urednika tadašnje (stvarno

slobodne!) Slobodne Dalmacije - i to od ruke splitskih staljinista. A tu je svinjariju

kasnije potvrdio i Ivo ZERP Sanader. Dakle, točno kao što sam bio predvidio u

svom članku: I poslije Račana - Račan! A to slijedi na ovom Blogu.

A.R.J.

Nema komentara: